Tervetuloa nautiskelemaan kansanperinteestä!
Ensimmäiset Nurkkatanssit eli kansantanssi- ja soittojamit järjestetään Music&Arts Cafe Ondassa tiistaina 25.8. klo 18-21.
Mukaan tanssimaan ja soittamaan voit tulla olit sitten vasta hiukan kansanmusiikista ja -tanssista kiinnostunut tai jo pidempään näitä harrastanut. Jameissa on tanssinopetusta, joten tanssia ei etukäteen tarvitse osata. Soittaessa oma soitin olisi hyvä olla perustasolla hallussa, mutta aiempaa kokemusta kansanmusiikista ei tarvita.
Soittajat voivat halutessaan tutustua jamibiiseihin etukäteen tästä linkistä: Jamibiisit
Seuraa jameja myös:
Instagramissa @nurkkatanssit.tre ja
Facebookissa nimellä NURKKATANSSIT.
Nähdään elokuussa!
.png)