FolkJam

FolkJam® on suomalainen tanssiliikuntamuoto, jonka parissa pääset kokemaan tanssin yhteisöllisyyttä ja iloa. Kotimaiseen tanssiin pohjautuva liikuntamuoto on tarkoitettu kaikille ikään ja taitotasoon katsomatta. FolkJamissa ammattitaitoiset ja innostavat ohjaajat pitävät huolen liikunnan riemusta sekä hyvästä meiningistä. FolkJam on taatusti erilainen ja monia uusia piirteitä yhdistävä tanssimuoto ryhmäliikunnan monenkirjavassa lajikentässä.

FolkJamissa korostuu liikkeen sisäisen kokemisen merkitys ulkoisen muodon tai ylikorostetun näyttävyyden sijaan. Jokainen jammaaja saa tuntea olonsa kotoisaksi omassa kehossaan, näin ollen laji voi tavoittaa myös liikuntarajoitteisia tai erityisryhmiä.

Ryhmää ohjaa tanssinopettaja Siiri Suoniemi, joka on saanut koulutuksen myös FolkJamin ohjaamiseen. Ryhmä kokoontuu tiistaisin klo 19.40-20.40 Johanneksen koulutalolla Tampereen keskustassa.

Harrastemaksut:

• Harrastemaksu sis. seuran vuosijäsenyyden*: 120€
  • Harrastemaksu ilman vuosijäsenyyttä: 140€

*Jäsenmaksu 20€/vuosi/jäsen
Toiminta järjestetään Sivistys­liitto Kansalais­foorumin tukemina kursseina.

Ilmoittautumiset:

Ilmoittautuminen FolkJam